GRATIS AFTENARRANGEMENT: Kom til fællessang med Katrine Muff på Hadsten Højskole onsdag den 27. september fra kl. 19.00 – 20.00.

Kom til fællessang med Katrine Muff på Hadsten Højskole september 2023

Se alle arrangementer
på Hadsten Højskole

Vi glæder os til at afholde fællessang med Katrine Muff på Hadsten Højskole i samarbejde med Hadsten Storpastorat. Katrine Muff nyder at synge og brænder for, at få os alle til at synge med, fordi vi bliver glade af at synge sammen.

Senest har hun fået hele Danmark med, når hun har ladet sangglæden strømme ud gennem vores TV skærme til “Fællessang” fredag aften på DR.

Katrine har tidligere sunget sig gennem TV programmet ”Fra Skrål til Skønsang” og været vært på “Danmark synger julen ind” og “Live fra Højskolesangbogen” sammen med Mathias Hammer.

Melodierne flyder smukt, når Katrine sætter sig til flyglet, og hun har hele 5 sange med i Højskolesangbogen bl.a. i samarbejde med forfatter Suzanne Brøgger. Katrine har skrevet sange til Kirkesangbogen og senest sit eget album ”De korte sætningers Land” i samarbejde med forfatter Stine Pilgaard.

Katrines passion for formidling, toner og fællesskabet om at synge smitter når hun fortæller ærligt og humoristisk om, at være tro mod sin egen stemme og mødet med fællesskabet i musikken.

Tid og sted: Onsdag den 27. september 2023 fra kl. 19.00 – 21.00 på Hadsten Højskole

Se alle arrangementer
på Hadsten Højskole