HF og VUC

HF & VUC-FAG PÅ HADSTEN HØJSKOLE

På Hadsten Højskole har vi indgået et samarbejde med Randers HF & VUC om undervisning i kompetencegivende fag på flere niveauer

På Randers HF og VUC har du mulighed for at læse HF-enkeltfag som fjernundervisning. Det kan for eksempel være: Dansk, Matematik, Engelsk, Fysik, Samfundsfag og Kemi. Her får du faget på et halvt eller et helt år.

Typisk foregår det ved at der er få fremmødegange og en større mængde selvstudier & hjemmearbejde. Hadsten Højskole og Randers HF og VUC har et samarbejde, der gør at du kan følge et fag på fjernundervisning, mens du går på Hadsten Højskole.

På deres hjemmeside www.randershfvuc.dk kan du læse flere detaljer ved at gå ind under punktet “Fjernundervisning”.

Ring direkte til Randers HF og VUC på tlf. 86 42 56 44 for at høre mere om startdatoer, niveauer, arbejdsmængde og fag på fjernundervisning.

På de fleste fag er der mulighed for fleksibel start. Det betyder, at du kan begynde på et fag i løbet af studieåret.

Hvis du ønsker at kombinere dit højskoleophold med studiet af et HF-enkeltfag, skal du huske at give os besked om dette.