Ledige pladser

LEDIGE PLADSER

På denne side kan du holde dig opdateret i forhold til, hvilke kurser der stadig har ledige pladser.

Vi forsøger så vidt muligt at holde siden up to date, men nogle gange sker tilmeldingerne så hurtigt, at vi ikke når det. Derfor er det altid en god ide at kontakte højskolen, hvis man er i tvivl. Så drømmer du om et langt højskoleophold, et pitstop ophold eller ønsker du blot plads på et ugekursus, så kan nedenstående give dig et overblik over, hvor der stadig er ledige pladser.

Ledige pladser på et langt ophold på højskole

Vores lange kursus er rettet mod unge mennesker, der gerne vil have et højskoleophold over flere måneder. Der er mulighed for forskellige længder på dit ophold. Vi opfordrer dog alle, der har mulighed for det, til at tage så langt et ophold som muligt, blandt andet fordi det giver bedre mulighed for at prøve de mere end 70 fag, som vi tilbyder på Hadsten Højskole.

Du er meget velkommen til at bestille en brochure, eller komme forbi og se skolen, hvis det har interesse.

Forår 2024 – ALT OPTAGET – Du kan tilmelde dig ventelisten

Efterår 2024 – Ledige pladser

Forår 2025 – Ledige pladser

Du kan også læse mere om prisen for højskoleophold her.

Hvad er en højskole?

En højskole er en skole, hvor du bor og bliver undervist i de fag, du har interesse for. Der kan være stor forskel på, hvilke fag den og områder den enkelte højskole tilbyder. Der findes eksempelvis idrætshøjskoler, seniorhøjskoler og almene højskoler. Fælles for dem alle er dog, at der ikke er eksamen og at man ikke får karakterer i sine fag.

Til gengæld får du en masse nye bekendtskaber og oplevelser, samtidig med at du kan blive klædt på både fagligt og menneskeligt til dit videre liv. Du kan læse mere om, hvilke fag vi tilbyder på Hadsten Højskole her. Du kan også læse meget mere om højskolerne på Højskoleforeningens hjemmeside.

Få mere information om ledige pladser på Hadsten Højskole

Hvis du er interesseret i et kursus, hvor der er venteliste, eller hvis du blot har spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte skolens kontor på info@hadstenhojskole.dk eller tlf. 86 98 01 99. Der er åbent alle hverdage fra 8-16.

Klar til at starte på højskole? Tilmeld dig her