Mentorordning

MENTORORDNING

Hadsten Højskole har som målsætning, at alle elever skal møde et miljø og et læringsrum, hvor der er højt til loftet, og hvor der er mulighed for at blive en del af et intenst og forpligtende fællesskab.

I forlængelse heraf bestræber vi os på at se elevernes potentiale og give dem gode muligheder for at arbejde med personlig, social og faglig udvikling og afklaring. Dette gælder selvsagt også vore mentorelever. Disse elever indgår i dagligdagen på højskolen på helt almindelig vis. De vil som udgangspunkt modtage samme opmærksomhed og støtte i dagligdagen som alle andre elever.

Det særlig for disse elever er, at de har en plan for deres ophold (uddannelsesplan) og regelmæssige møder med deres mentor. Gennem disse møder gives disse elever en yderligere mulighed for og støtte til refleksion og personlig afklaring.

Kontakt gerne vores kontor på info@hadstenhojskole.dk eller på tlf. 86 98 01 99 for mere information.

Hadsten Højskole