Ledige stillinger

LEDIGE STILLINGER PÅ HADSTEN HØJSKOLE

Køkkenmedhjælper til aften- og weekendvagter

Vi søger 2-3 medhjælpere til vores dygtige køkkenteam. Vi foretrækker, at du er over 18 år.

Der vil blive opstart i uge 24, hvor du vil få god oplæring. I ugerne 27 til 32 vil du få mulighed for fuld tid. Efter sommerferien vil du blive tilknyttet som aften-/weekendvagt med cirka 6-10 ugentlige timer.

Jobbet vil indeholde alt forefaldende køkkenarbejde i et travlt, velfungerende højskolekøkken.

Du skal være stabil, have et godt humør og kunne lide at have travl. Det vil selvfølgelig være en fordel, hvis du har erfaring fra lignende stilling.

Som køkkenmedhjælper på Hadsten Højskole bliver du en del at vores faste team, der hver dag bespiser cirka 125 elever og medarbejdere. Sommeren igennem afholder vi korte sommerkurser.

Send din ansøgning til kokken@hadstenhojskole.dk. Vi læser ansøgninger og holder samtaler løbende – så send din ansøgning hurtigst.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe på 8698 0105 til skolens køkkenledere, Rikke Behrens og Tina Gjøde Andersen.