Rabatter

Bemærk: Da prisen på kurset Ånd Igen i uge 32 allerede er væsentligt reduceret, gives der ingen rabatter på kurset.

Som medlem af enten Ældre Sagen, Dansk Vandrelaug, Cyklistforbundet eller Skolekredsen v. Hadsten Højskole har du mulighed for at få fratrukket kr. 300,- i kursusprisen. Husk at fremsende kopi af medlemskort til skolen.

Studenterpriser minus 50%

Vi har gjort det muligt for studerende at deltage på kurserne til en reduceret pris – 50% rabat. Det er naturligvis en forudsætning for reduktionen, at kopi af gyldigt studiekort sendes med tilmeldingsblanketten. Indkvarteringen foregår på dobbeltværelse. I tilfælde af et fyldt kursus indkvarteres på ”sovesal”, der er et ommøbleret klasseværelse.

Rabat for tidligere elever på Hadsten Højskole – 50%

Det er ligeledes muligt for tidligere elever at deltage på kurserne til en reduceret pris – 50% rabat for tidligere elever på lange kurser på Hadsten Højskole. Husk at anføre årgang på tilmeldingsblanketten.

Grupperabat – tag vennerne med på højskole

Hvis I er minimum fire deltagere, der tilmelder jer på samme tilmeldingsblanket og tilmelder jer kurser, der ligger i samme uge, får hver deltager fratrukket kr. 500,-

Dagskursist minus 1.000,- kr.

En dagskursist deltager i kursus uden overnatning. Derudover deltager man på lige fod med de øvrige kursister. Vi giver en rabat på kr. 1.000,- til dagskursister.

Rabatbetingelser

1. De forskellige rabatter kan ikke kombineres
2. Tidligere elever og studerende indkvarteres på dobbeltværelse. Ved fuldt tegnet kursus dog på sovesal.