Kom og besøg os på Hadsten Højskole.

Åbent hus på hadsten højskole

Se alle arrangementer
på Hadsten Højskole

PROGRAM FOR ÅBENT HUS DEN 6. APRIL 2024

Kl. 13.30
Vi mødes i foredragssalen. Velkomst og præsentation af skolen. Nogle af skolens lærere vil kort fortælle om valg af fag og dagligdagen på skolen.

Kl. 14.10 – 14.45
Rundvisning på skolen af nuværende elever.

Kl. 14.45
Kaffe og kage i spisesalen. De ansatte vil være til stede, så der er mulighed for at få en individuel snak om skolen.

Kl. 15.30
Dagens officielle program slutter. Har du flere spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at blive længere.

Hvis du har noget, du helt sikkert gerne vil høre om – f.eks. et bestemt fag eller fagområde, må du meget gerne notere det, når du tilmelder dig.

Rundvisning en anden dag? Skulle du ikke have mulighed for at besøge os denne dag, kan du altid booke en rundvisning. Ring til os på tlf: 86 98 01 99 eller send en mail til info@hadstenhojskole.dk og fortæl os, hvornår du gerne vil på rundvisning.

TILMELD ÅBENT HUS DEN 6. APRIL 2024

1 Step 1