AFTENFOREDRAG: Kom til foredraget ”Klar, parat, bag” med Christina Norre på Hadsten Højskole tirsdag den 12. marts kl. 19.00.

Christina Norre i den store bagedyst

Se alle arrangementer
på Hadsten Højskole

Christina Norre, der i 2023 var deltager i Danmarks mest sete bageprogram, vil fortælle om vejen fra at sidde hjemme i stuen og sende en ansøgning til at ende i finalen og på den røde løber.

Foredraget vil både komme omkring den vilde udvælgelse, castingproces og selve optagelserne af programmet. Hun vil fortælle om, hvordan det er at være på foran et kamera – også når man er under tidspres. Ikke mindst vil hun give publikum et indblik i, hvad der sker uden om optagelserne, når kameraerne er slukkede.

Christina Norre er billedkunstner, idémager og uddannet modedesigner fra Designskolen i Kolding. Til daglig arbejder hun som lærer på Hadsten Højskole, hvor hun underviser i maleri, tegning, linoleumstryk, ro på og design. Hun er optaget af det gode håndværk og den tilstedeværende samtale.

Efter foredraget serveres der kaffe, te og kage i højskolens spisesal.

Tid og sted: 12. marts kl. 19.00 på Hadsten Højskole

Tilmelding og pris: Foredraget koster 50 kr. Tilmelding sker på mail til  info@hadstenhojskole.dk. Der betales via MobilePay til 36527 i forbindelse med tilmeldingen.

Foto af Christina: Carsten Mol

Se alle arrangementer