GRATIS AFTENFOREDRAG: Oplev Morten D.D. på Hadsten Højskole tirsdag den 18. april kl. 19.00.

Se alle arrangementer
på Hadsten Højskole

Er det for sent – eller kan vi stadig nå at gøre noget for vores natur og bevare vores biodiversitet? Mød Morten D.D. i et spændende multimedieforedrag og bliv klogere på naturens sande tilstand.

Morten D. D. er uddannet biolog, ansat ved Naturhistorisk Museum i Aarhus og kendt fra bl.a. TV. Han har i mange år, med sin aldrig svigtende begejstring, været en populær formidler af den danske natur i radio og på fjernsyn. Her har han formået at gøre vilde orkidéer, møgbiller og fugletræk nærværende for såvel unge som gamle.

I dette foredrag vil Morten D. D. fortælle om naturens sande tilstand, der ikke er verdens mest opløftende historie, men når vi har tilbragt to timer i selskab med Danmarks mest truede dyr og planter, forstår man med garanti, hvorfor det er så vigtigt at passe på vores biodiversitet.

Foredraget afholdes i forbindelse med Klima Favrskov ugerne i samarbejde med Vissing Menighedsråd og Vilde Vissing.

Tid og sted: Tirsdag den 18. april fra kl. 19.00 – 21.00 på Hadsten Højskole.

Tilmelding: Tilmelding sker på Hadsten Storpastorats hjemmeside.

Kom tilbage til oversigten over alle arrangementer ved at klikke her.

Se alle arrangementer
på Hadsten Højskole