IDRÆT & OUTDOOR

Idræt & teambuilding

Samarbejde er omdrejningspunktet i faget Idræt & Teambuilding. Her får du skærpet din opmærksomhed på, hvordan du reagerer og agerer, når du deltager i forskellige former for spil, leg og bevægelse, og når du ind imellem bliver presset ud i situationer, du ikke har forudset. På dette lange kursus i Idræt & Teambuilding udforsker vi forskellene på at spille med i stedet for at spille imod, og vi træner samarbejdets svære kunst, så alle når sikkert over målstregen.

I Idræt & Teambuilding bliver du ikke kun bevidst om, hvordan et godt samarbejde fungerer på et teoretisk plan. Du finder også ud af, hvor dine egne grænser går – og i hvilke situationer de andre deltagere på holdet rammer deres grænser. Faget er for dig, der gerne vil lære at samarbejde med idræt og bevægelse som udgangspunkt, og du bliver bedre til at tage udfordringer op uden, at nervøsitet og utryghed styrer din

Leg, fantasi og styrke er naturlige elementer i Idræt & Teambuilding. Sammen jagter vi opskriften på, hvordan samarbejde og både fysisk og psykologisk bevidsthed kan bane vejen til sejrsrusen, som vi kender den fra sportens verden. Vi udfordrer og provokerer hinanden, og du får masser af erfaringer, som du kan bruge, når du også i andre sammenhænge i tilværelsen har brug for at samarbejde med andre mennesker.

Vil du afprøve teambuilding gennem spændende lege og fysisk aktivitet, er dette lange kursus oplagt til dig. Er du nysgerrig efter at læse mere om højskolens fag, kan du bestille en brochure. Vil du opleve skolens faciliteter tæt på, giver vi gerne en rundvisning.